░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/20/14

7 Orang Diculik Sekali Gus Di Johor


DUNGUN, 18 Oktober:  Polis sedang menjejaki tiga suspek yang dipercayai terlibat dalam satu kejadian culik membabitkan tujuh mangsa di Johor Bahru malam tadi.

Jurucakap polis dalam satu kenyataannya memberitahu, suspek menggunakan sebuah lori berwarna putih seperti lori muatan ais untuk menculik mangsa yang nombor pendaftarannya tidak pasti.

Gambar hiasan
Menurut jurucakap tersebut, salah seorang mangsa yang merupakan pelajar Politeknik di Ibrahim, Pasir Gudang telah berjaya melarikan diri ketika suspek mengisi minyak di sebuah stesen di Dungun, Terengganu pada pukul 7.05 pagi Sabtu.

“Kesemua mangsa yang berada di dalam lori itu merupakan kanak-kanak berusia lingkungan lima tahun dan seorang pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM).


______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com