░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/12/14

‘Superman’ Mendarat Atas Jalan

Menurut sumber, kedua-dua remaja itu pada mulanya dilihat menunggang motosikal dalam keadaan mencurigakan dan   mereka cuba meloloskan diri bagi mengelak  daripada ditahan dua anggota Unit Rondaan Bermotosikal (URB) yang ketika itu sedang melakukan rondaan.

“Bagaimanapun, kerana takut ditahan mereka terus memecut motosikal membuatkan anggota URB yang mengesyaki sesuatu mengejar dua remaja berkenaan.

“Mereka yang terlalu takut ditahan kemudian cuba melarikan diri dengan menunggang motosikal, melawan arus kerana percaya dapat meloloskan diri daripada ditahan,” katanya.


KEADAAN teksi dan remaja yang terbabit dalam kemalangan.

Sumber berkata, dua anggota polis berkenaan beberapa kali meminta mereka memberhentikan motosikal namun dua remaja itu masih berdegil dan terus memecut laju tanpa menghiraukan amaran diberi.

Sumber berkata, tindakan itu bagaimanapun memakan diri sendiri apabila mereka tidak sempat melihat teksi yang kebetulan menggunakan jalan terbabit dan merempuh kenderaan itu.

“Difahamkan mereka menunggang dengan laju kerana terlalu risau ditahan polis dan siasatan awal mendapati remaja berkenaan tidak mempunyai lesen memandu.

“Selain itu, siasatan juga mendapati motosikal yang digunakan remaja terbabit adalah milik abangnya dan diambil tanpa pengetahuan ahli keluarga,” katanya.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com