░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/5/14

MH17: Jenazah Tiga Beranak Akan Disimpan Seketika



KUALA LUMPUR: Jenazah pelakon tempatan Subashini J Retnam; suaminya warga Belanda, Paul Goes dan anak mereka, Kaela Maya Jay Goes yang terkorban dalam tragedi pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17 akan disimpan seketika di Pusat Peringatan Nirvana Sungai Besi di sini.

Ketua Pegawai Operasi Perhubungan Awam NV Group, Datuk Freddy Chan, berkata anggota keluarga mangsa belum memaklumkan kepada pihaknya untuk tindakan lanjut seperti upacara sembahyang dan pengebumian.

"Kami (pihak Nirvana) tidak pasti untuk berapa lama jenazah mereka akan disimpan di sini dan kami masih menunggu maklumat lanjut daripada anggota keluarganya," katanya kepada pemberita di sini.

Subashini pernah muncul dalam beberapa drama bersiri termasuk Spanar Jaya, Gadis 3 dan juga pernah terlibat dalam teater pentas seperti Fourplay dan Charley's Auntie.

Ketika tragedi itu, Subashini, 38, bersama suami dan anaknya, yang berusia 21 bulan dalam perjalanan pulang dari Amsterdam menuju Kuala Lumpur selepas bertemu dengan keluarga mertuanya di sana.

Penerbangan MH17 yang membawa 298 penumpang termasuk anak kapal ditembak jatuh di timur Ukraine pada 17 Julai ketika dalam perjalanan dari Amsterdam ke Kuala Lumpur.

Sebanyak 43 warga Malaysia berada di dalam pesawat Boeing 777-200 itu dan setakat ini, 32 jenazah mangsa tragedi warga Malaysia sudah dikenal pasti dengan 31 daripadanya telah dibawa pulang ke Malaysia.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com