░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/16/14

Memang Dasar Khianat

Shah Alam: Sekumpulan penjenayah sempat memberi amaran kepada penduduk supaya tidak campur tangan sebelum membakar beberapa kenderaan di kawasan meletak kenderaan pangsapuri Seksyen 16, di sini, kelmarin.

Seorang penduduk yang enggan namanya didedahkan berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 8.30 malam ketika dia dan beberapa penduduk lain berada di bahagian bawah pangsapuri terbabit.

Menurutnya, beberapa kenderaan pacuan empat roda tiba-tiba memberhentikan kenderaan di hadapan mereka.

“Beberapa lelaki kemudian keluar dari kenderaan sebelum menuju ke arah kami sambil mengacukan besi dan parang. Mereka menyuruh kami pergi ke tempat lain kalau tidak mahu dicederakan.


ANGGOTA bomba memadamkan saki-baki api yang terdapat pada bahagian enjin kereta yang dibakar.

“Mereka kemudian membakar sebuah lori yang diletakkan di tempat letak kenderaan serta beberapa kereta lain yang berada berdekatan lori itu,” katanya ketika ditemui Harian Metro di lokasi kejadian, semalam.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com