░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/22/14

Kasanova Fb Minta Di Bicara


Gambar hiasan


Kuala Lumpur: Seorang lelaki yang digelar Kasanova Facebook dihadapkan di dua Mahkamah Sesyen, di sini, semalam atas enam tuduhan termasuk merogol, melakukan seks luar tabii dan merompak menggunakan pisau terhadap seorang wanita berusia 21 tahun yang dikenalinya melalui Facebook, bulan lalu.

Tertuduh, Mohd Faiz Apandi, 28, penganggur, bagaimanapun mengaku tidak bersalah apabila semua pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah.

Mengikut pertuduhan, dia didakwa merogol, melakukan seks luar tabii dan merompak barang berharga milik wanita itu, iaitu telefon bimbit dan wang tunai RM200. 

Dia didakwa melakukan semua kesalahan itu di sebuah rumah di Bandar Baru Sri Petaling, Brickfields, dekat sini, jam 8 malam pada 23 Ogos lalu.

Bagi kesalahan merogol dan melakukan seks luar tabii, dia masing-masing didakwa mengikut Seksyen 376 (2) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun serta sebat dan Seksyen 377(c) kanun sama yang memperuntukkan hukuman maksimum penjara 20 tahun dan sebat.

Manakala bagi kesalahan merompak, dia didakwa mengikut Seksyen 392/397 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 14 tahun dan sebat jika sabit kesalahan.

Bagi tiga pertuduhan itu, Hakim Azwarnida Affandi membenarkan permohonan Timbalan Pendakwa Raya, Siti Aisyah Ahmad tidak menawarkan jaminan dan kemudian menetapkan sebutan semula kes pada 2 Oktober ini.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com