░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/9/14

Buka Coli Untuk?




BARU-BARU ini berlangsung satu pameran yang dinamakan Secoo 2014 di Chongwenmen, China. Antara aktiviti di pameran ini adalah memberi peluang kepada orang ramai menguji keaslian dan ketulinan barangan yang mereka beli.

Maklumlah negara China kan terkenal dengan aktiviti ‘ciplak’ dan cetak rompak. Ramailah yang tampil untuk menguji barangan mereka seperti beg tangan, aksesori dan berbagai lagi.

Namun dalam ratusan pengunjung yang hadir, seorang wanita telah membuat kejutan apabila sanggup membuka colinya di depan khalayak dan menyerahkannya kepada wakil penganjur untuk diperiksa sama ada bra yang dipakainya itu asli atau cuma barangan tiruan!

Mahu tak mahu, petugas berkenaan pun terpaksa memeriksa coli tersebut. Wanita tersebut bernasib baik kerana setelah diperiksa, ternyata bra ‘branded’ yang dibelinya itu disahkan asli.

Ini macam punya orang pun ada ka….macam-macam….




______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com