░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/23/14

Awang Hitam Pakai Skirt Pendek Aras Peha


Warga Nigeria berkenaan sedang menerima rawatan di hospital akibat kecederaan pada kaki.

NILAI - Padah cuba mengelak daripada dicekup pihak berkuasa, seorang lelaki warga Nigeria retak kaki kiri selepas bertindak nekad terjun dari tingkat dua apartmen dihuni di Mantin, di sini, kelmarin.

Pengarah Jabatan Imigresen Negeri Sembilan, Faizal Fazri Othman berkata, semasa kejadian kira-kira jam 2.30 pagi itu, lelaki berusia 28 tahun itu cuba melarikan diri dengan berpaut pada batang paip di belakang apartmen tersebut.

“Bagaimanapun, lelaki terbabit mula panik apabila perbuatannya disedari beberapa anggota Imigresen yang bersedia menanti di tingkat bawah sejak awal-awal lagi.

“Barangkali sudah hilang pertimbangan, dia sanggup mengepikan keselamatan diri sendiri lantas bertindak melompat ke kawasan semak berhampiran,” katanya yang menjelaskan warga Nigeria itu sudah berada di pertengahan antara tingkat satu dan dua sebelum terjun ke bawah.

Namun, katanya, cubaan berbahaya lelaki itu tidak berhasil apabila dilihat berguling-guling menahan sakit selepas mendarat, sambil memegang pergelangan kaki kirinya.

“Dia didapati melakukan kesalahan tinggal lebih masa di negara ini terpaksa dipapah beberapa anggota, sebelum dibawa ke Hospital Tuanku Ja’afar, di sini untuk menerima rawatan lanjut.

“Rakan serumahnya pula ditahan mengikut Seksyen 56(1)(b) Akta Imigresen 1959/63 kerana bersubahat melindunginya dengan cara melengah-lengahkan kita hampir setengah jam sebelum memberikan kerjasama untuk membuka pintu,” katanya.

Berdasarkan pemeriksaan hospital, Faizal berkata, warga Nigeria itu mengalami keretakan tulang pada  bawah buku lali kiri dan tiada kecederaan lain.

“Dia bagaimanapun sudah dibenarkan keluar dari hospital pada hari sama ditangkap, kira-kira jam 7.30 petang. Kedua-duanya dihantar ke Depoh Tahanan Lenggeng untuk tindakan selanjutnya,” katanya.  

Sementara itu, mengulas operasi dijalankan pula, beliau berkata, seramai 26 anggota terlibat dalam operasi berkenaan yang bermula sekitar jam 12.30 pagi dan berakhir kira-kira lima jam kemudian.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com