░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

5/30/14

Zionis Mengganas Lagi - Masjid Dirobohkan

Masjid Negev yang menjadi masjid utama ribuan umat Islam di Negev dirobohkan Israel, kelmarin. 

NRGEV - Israel mula melancarkan operasi pembersihan etnik termasuk meruntuhkan sebuah masjid di Wadi Al-Na’im, Beersheba, utara Palestin, kelmarin.

Tindakan itu menimbulkan kebimbangan penduduk apabila mendakwa kediaman mereka juga akan dirobohkan susulan operasi tersebut lapor Middleeastmonitor.

Yayasan Negev bagi Hak Tanah dan Manusia mengecam tindakan itu dengan menyifatkan Israel melakukan pencabulan terang-terangan terhadap hak umat Islam di Negev.

“Israel melanggar hak kebebasan beribadah. Mereka juga bertindak keterlaluan apabila menyita harta penduduk dan merosakkan tanaman mereka,” kata jurucakapnya.

Susulan kejadian itu, penduduk di kawasan terbabit bertekad untuk tidak meninggalkan rumah masing-masing.

Pertubuhan Gerakan Islam Negeb mendedahkan tindak an Israel itu bertujuan untuk melakukan pembersihan etnik dengan niat untuk mengusir 60,000 umat Islam di wilayah itu. 
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com