[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

panas!!! gadis cantik tapi suka ''main'' dengan terung




KISAH DISEBALIK SUKA ONANI DENGAN TERUNG!


KISAH DISEBALIK SUKA ONANI DENGAN TERUNG!-Ini adalah sebuah kisah yang mungkin akan menyedarkan para gadis diluar sana yang suka sangat onani dengan berbacam benda termasuk terung!..
Admin harap selepas anda membaca situasi ini anda (gadis,wanita) supaya sedar-sdarlah ye.er.. ini khas buat mereka yang suka/kuat onani aje.kalau yang tak tu jangan ambil hati pula..hehe..
Kisah bermula!..

Ada seorang wanita datang ke klinik, umur 50 tahun, penampilan masih oklah,dia mengeluh kencing kadang-kadang ada rasa sakit. Biasalah doktor pun melakukan pemeriksaan rutin termasuk menyuruh wanita itu periksa urinenya.
Besok paginya si wanita itu kencing dan dimasukan ke botol lalu menyuruh pembantunya untuk bawa botol itu ke klinik, pada waktu itu hujan lebat dan pembantu si wanita itu tiba-tiba tergelicik, sehingga menyebabkan botol yang dibawanya pecah.



Dia bingung nak minta majikannyakencing lagi takut, pasti kena hamuk, lalu dia berpikir, lebih baik aku ganti air kencingku aja daripada kena hamuk.
Si pembantu itupun cari botol dan kencing lalu dikirim ke klinik dan dia pulang sambil membawa resit tanda terima lalu diserahkan kpd majikannya. Keesokan harinya wanita itu datang ke klinik lagi, dan doktor itu
terkejut melihat hasil urinenya, lalu bertanya kpd wanita itu:
Doktor : Puan mempunyai suami?
Wanita : Tidak, udah lama jadi janda, suami saya meninggal.
Doktor: : Maaf, apakah puan punya boyfriend atau lelaki yang suka menemani puan.
Wanita: Tidak, saya dirumah saja, kadang2 ikut kegiatan sosial sikit-sikit.
Doktor jadi tambah bingung, tapi sebagai doktor mesti berwibawa dimuka
pesakit, akhirnya doktor itu berkata:
Doktor : Puannnnnn, dengan nada sehalus mungkin, dari hasil pemeriksaan
air kencing yang saya jalankan saya mengucapkan tahniah kepada puan,
kerana ternyata puan saat ini sedang mengandung, jadi mungkin
rasa sakit kalau kencing itu diakibatkan kerana kehamilan puan dan
untuk itu saya beri surat supaya puan dirujuk oleh doktor ibu mengandung untuk merawat kandungan puan.
Muka si wanita itu tiba-tiba pucat, akhirnya dengan langkah longlai diaberjalan pulang. Sesampainya dirumah wanita itu lari kedapur dan membuka almari lalu mengambil TERONG UNGU YANG BESAR DAN PANJANG yang disimpannya, lalu dia membanting-banting terung itu ke meja sampai hancur sambil berkata:
sial l KAU TERONG…! sial KAU TERONG…! PASAL DEK KAULAH AKUMENGANDUNG, MACAMANA ANAK AKU NANTI RUPANYA, JANGAN-JANGAN NANTI MUKANYA UNGU,sial KAU! AKU TAK MAU PAKAI KAU LAGI!!!

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini

PRAY FOR #MH370
______________________________________________________

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search