░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

5/27/14

Lima Beradik Yatim Piatu Sekelip Mata, Ibu Bapa Maut Digilis Lori



KUALA LUMPUR: Lima beradik menjadi yatim piatu dengan sekelip mata apabila ibu bapa mereka maut digilis sebuah lori dalam satu kejadian langgar lari di susur Jalan Chan Sow Lin pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Cheras, ACP Mohan Singh memberitahu kejadian berlaku pada jam 8 pagi apabila kedua-dua mangsa menaiki sebuah motosikal Honda EX5 dari arah Cheras menuju ke jalan Chan Sow Lin.

"Motosikal yang ditunggangi mangsa secara tiba-tiba hilang imbangan menyebabkan kedua-dua mereka jatuh ke jalan raya sebelum dilanggar oleh sebuah lori," kata Mohan.

Mangsa kemudian digilis oleh lori tersebut yang kemudiannya bertindak meninggalkan tempat kejadian.

Identiti mangsa dikenali sebagai Jefri Mohd Zain, 50 dan isterinya, Norsalawati Ibrahim, 40 dan kedua-duanya meninggal dunia di tempat kejadian.

Polis masih lagi mengesan lokasi pemandu lori tersebut dan saksi kejadian digesa tampil untuk membantu siasatan.

Mangsa dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk dibedah siasat dan kes disiasat dibawah Seksyen 41 Akta Pengangkutan Jalan 1987.


MANGSA kemalangan di Jalan Cheras menghala Jalan Chan Sow Lin, pagi tadi.

Sehidup semati

Kuala Lumpur: Dua pasang suami isteri terbunuh dalam dua kemalangan berasingan di Jalan Sungai Paoh, Sarikei, jam 9 pagi semalam dan di Jalan Cheras menghala Jalan Chan Sow Lin, jam 8 pagi tadi. 

Mangsa dalam kemalangan di Jalan Cheras, Jefri Mohd Zain berusia 50 tahun dan isterinya Norsalawati Ibrahim berusia 40 tahun maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di badan dan kepala.

Mangsa yang menunggang motosikal dikatakan terjatuh sebelum digilis lori muatan tanah ketika dalam perjalanan ke tempat kerjanya.

Difahamkan pemandu lori terbabit melarikan diri.

Pasangan itu meninggalkan lima anak berusia dua hingga 16 tahun dan jenazah dijangka dikebumikan di kampung halaman Jefri di Changkat Sulaiman, Sungai Perak.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com