░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

5/2/14

(DEMONSTRASI BANTAH GST) Seorang anggota Unit Amal Pas TERBUNUH DITIKAM?



Berikut adalah berita terkini yang belum disahkan oleh pihak Polis yang diperolehi daripada FB Afiq KLtown yang menyatakan seorang anggota unit amal PAS telah terbunuh dalam pergaduhan dengan kumpulan SAMM.

Walau bagaimanapun gambar yang disebarkan dipercayai bukan gambar sebenar tetapi gambar kes amuk yang berlaku pada tahun lalu.

"Al Fatihah, seorang anggota unit amal PAS yang terlibat dalam pergaduhan dengan kumpulan Soliditari Anak Muda Malaysia SAMM telah ditikam dan disahkan mati di tempat kejadian. "

"Suspek anggota SAMM berjaya ditahan oleh pihak Polis setelah cuba melarikan diri dari kepungan pendemo di Dataran Merdeka."

Turut ditahan beberapa ahli SAMM yang terlibat dalam insiden berkenaan.

Kerana inilah kami menolak sekeras kerasnya perhimpunan macam ni. Sampai berbunuh bunuh ni apa kejadahnya? Bodoh punya pembangkang. - Afiq KLtown


KEMASKINI - penjelasan Ketua Polis Daerah Dang Wangi





Ketua Polis Daerah Dang Wangi, ACP Zainuddin Ahmad telah mengesahkan bahawa tiada peserta perhimpunan CBP cedera atau ditikam.

Maka jelaslah penyebaran berita seorang anggota Unit Amal Pas ditikam dan terbunuh adalah palsu.


Sumber: http: celahgelegar.blogspot.com
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini

PRAY FOR #MH370
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com