░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

4/9/14

Agnez Mo Tidak Sengaja Dedah Puting Dada Dalam Video Muzik

Agnez Mo Tidak Sengaja Dedah Puting Dada Dalam Video Muzik | Baru-baru ini, penyanyi Indonesia terkenal, Agnes Monica yang telah menukar nama kepada Agnez Mo telah menerbitkan video muzik antarabangsanya yang pertama bersama produser dan rapper terkenal Amerika, Timbaland.
Disebabkan prestasinya di Indonesia sangat cemerlang, maka harapan menggunung diberikan pada lagu dan video muzik lagu bertajuk ‘Coke Bottle’ ini. Namun yang menarik, video ini dikatakan seperti menggunakan produksi amatur dan kelihatan murah.
Tetapi, yang membuatkan ianya menjadi sebutan adalah kerana isu sebahagian dari dada Agnez kelihatan jelas sehingga menampakkan bahagian puting beliau. Tidak pasti samada memang beliau tidak tahu atau sengaja dibiarkan untuk cetuskan kontroversi kami pun tidak tahu.
Walau sudah diajukan soalan, Agnez tidak mahu menjawab dengan lebih lanjut dan seolah-olah membiarkan saja perkara ini kerana pihak produksi dan pengurusannya tidak bertindak apa-apa untuk memperbaiki video muzik ini.

Disebabkan Indonesia juga adalah antara negara yang ramai penduduk beragama Islam, ramai yang memikirkan Agnez agak keterlaluan. Anda lihatlah sendiri video muziknya pada bahagian 1.13-1.14, patut ada tidak disunting semula?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini

PRAY FOR #MH370
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com