░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

3/18/14

Mas MH370 : Isteri Juruterbang Dakwa Suami Beliau Sepatutnya Yang Memandu Pesawat Yang Hilang



Betul atau tidak DAKWAAN Isteri kepada Juruterbang tersebut tidak dapat DIPASTIKAN, kalau mengikut kepada apa yang dikatakan oleh Pihak Malaysia Airlines (MAS) sudah tentu dia orang akan MENAFIKAN beb kerana dalam keadaan sekarang habiskan kata-kata Pembantu Juruterbang yang berbunyi "all right, good night". (baiklah, selamat malam) sudah jadi BAHAN SPEKULASI.

Menurut Dakwaan Isteri Juruterbang yang bernama Anas Maslin yang mengatakan KESYUKURAN kepada Allah SWT bahawa suaminya, Anas Mazlin yang pada mulanya DIJADUALKAN untuk TERBANG bagi LALUAN dari Kuala Lumpur ke Beijing pada tengah malam 8 Mac, telah DIGANTIKAN di SAAT AKHIR dengan Kapten Zaharie Ahmad Shah.

Manakala Mengikut kata-kata Pihak Mas pula "Itu TAK BETUL... sebenarnya ia seperti di ROSTER, seperti yang di JADUAL," kata Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulannya, Ahmad Jauhari Yahya dalam satu sidang media pada Isnin. Namun sebuah foto telah di MUATNAIK di LAMAN Facebook pada 8 Mac oleh Noor 'Olya Dollah yang MENDAKWA terdapat PERUBAHAN JADUAL di saat-saat akhir.



Kalau melihat dari Tarikh ianya di Muat Naik iaitu pada 8 March 2014 adalah hari yang sama dimana Kapal Terbang Mas MH370 tersebut telah HILANG. Jadi kalau sudah kata-kata Terakhir Pembantu Juruterbang yang berbunyi "all right, good night" pun boleh dijadikan Spekulasi, maka sudah tentu Dakwaan Isteri Juruterbang Anas Mazlin ini SEMESTI nya MENGUATKAN lagi kata-kata Kehilangan Pesawat Mas tersebut adalah KONSPIRASI TERANCANG. sumber


______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini

PRAY FOR #MH370
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com