░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

3/18/14

(18SX) Video wanita berlari sambil bogel berjaya dirakam

Wanita ini berlari sambil bogel tanpa seurat benang pun di badan. Mungkin dia tak sedar yang perilakunya itu berjaya dirakam oleh seorang penumpang bas. Wanita bogel itu kelihatan sedang berlari di tengah-tengah kesibukan kota London. 
Wanita bogel sedang berjoging
Mungkin dia memang tak tahu malu kot..bila polis sampai pun dia buat relaks jer. Nak cakap gila, tak juga. Sehingga kini, tiada seorang pun yang tahu apakah motif wanita itu berlari sambil bogel. Eeerr..kalau kat tempat kita, orang macam ni dah dianggap gila...baru keluar dari Tanjung Rambutan..

AMARAN (18SX): Video Wanita bogel joging di kota London kat bawah ini tidak sesuai untuk tontonan segelintir pihak.

Sumber: Youtube, Metro UK
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini

PRAY FOR #MH370
______________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com