░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

2/11/14

Video Mekanik Belasah Pelanggan Sampai Mati Di Sungai Buloh!

Seorang lelaki yang cedera parah dibelasah tiga hari lalu meninggal dunia di Hospital Sungai Buloh (HSB kelmarin. 

Mangsa dilapor dipukul di kepala menggunakan pasu bunga dan sebatang kayu oleh seorang pekerja sebuah bengkel berusia 40 tahun dalam kejadian di Sungai Buloh, di sini, kira-kira jam 2 petang, 5 Februari lalu. 

Harian Metro difahamkan, mangsa terbabit dengan pertengkaran selepas menuntut semula barangan miliknya daripada pekerja bengkel itu. 

Ketua Polis Daerah Sungai Buloh Superintendan Junaidi Bujang berkata, siasatan awal, mangsa yang berusia 42 tahun ada pergi semula ke premis suspek bekerja untuk menuntut pengunci van miliknya yang belum dipasang pekerja bengkel berkenaan. 

“Mangsa dan suspek kemudian terbabit dalam pertengkaran. Suspek yang hilang pertimbangan kemudian memukul kepala mangsa sehingga pengsan,” katanya memberitahu suspek dipercayai menggunakan pasu bunga dan kayu sebagai senjata. 

Junaidi berkata, mangsa yang cedera kemudian dibawa ke HSB untuk diberikan rawatan dan keadaannya ketika itu dilaporkan tidak sedarkan diri. 

“Mangsa bagaimanapun disahkan maut kira-kira jam 3 petang kelmarin,” katanya. 

Katanya, susulan kejadian itu, pihaknya menahan suspek dan kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan (KK). 

Menurutnya, semakan mendapati suspek juga mempunyai satu rekod jenayah lampu. 
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com