░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

2/13/14

Video Makhluk Laut Aneh Berjaya Di Rakam

Makhluk laut aneh yang masih belum dikenal pastikan jenisnya berjaya di rakam oleh kamera sebuah lombong minyak.

Dipetik dari LiveLeak, makhluk ini kelihatan mengelilingi sebuah paip dari pelantar minyak yang mana terdapat kamera pengawas di sebelahnya.

Kemunculan makhluk seperti raksasa laut ini juga menimbulkan perdebatan di antara pemerhati hidupan laut ataupun pengguna internet. Video haiwan ini juga telah dimuat naik di laman Youtube  dan telah dilihat puluhan ribu pengunjung laman ini.

Namun ketika ini, anggaran yang paling dekat berkaitan jenis makhluk laut ini, menyatakan jika haiwan yang mempunyai bentuk tubuh mirip obor-obor ini merupakan salah satu spesies Deepstaria Enigmatic.

Deepstaria Enigmatic merupakan salah satu haiwan sejenis dengan obor-obor. Spesies ini pertama kali ditemui pada tahun 1967 oleh FS Russell. Haiwan ini dilaporkan biasa hidup di laut antartika dengan kedalaman di antara 800 hingga 1800 meter. 

           
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com