░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

2/5/14

Siapa Juara Raja Lawak Yang Lari Ketika Di Serbu Di Kelab?

Gambar Hiasan


Ini kisah seorang juara Raja Lawak yang berjaya melarikan diri daripada kantoi di sebuah kelab di Jalan Doraisamy, Kuala Lumpur. Tak tahulah sama ada Bar Club The Ivy ke, Bar Savanh - CoChine, Cynna ataupun entah apa-apa lagi.

Menurut sumber, polis melakukan serbuan kat kelab tersebut dan juara raja lawak ini sempat melepaskan diri melalui pintu belakang. Beberapa orang yang ditangkap di kelab tersebut didapati positif dadah.

Kalau tak salah kenapa agaknya Juara Lawak ini meloloskan diri daripada serbuan polis. Juara Raja Lawak itu sebelum ini dikatakan telah insaf selepas kontroversi terpeluk dan tercium pramugari. Kontroversi ini telah mencalarkan nama baik nya dan keinsafan itu nampaknya hanya sementara.

Siapa agaknya yang masih belum insaf ini? Nak tunggu dah tiada peminat baru nak insaf agaknya.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com