░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

2/5/14

GEMPAR! PELAKON FASHA SANDHA DAN DAZRIN DI TEMBAK

GEMPAR! PELAKON FASHA SANDHA DAN DAZRIN DI TEMBAK
Kejadian itu mengejutkan orang ramai yang berada di dalam restoran tersebut sehingga ada antara mereka yang membuat laporan polis, menyangka bunyi tembakan itu benar-benar berlaku.
Selang beberapa jam kemudian, penggambaran drama terpaksa dihentikan selepas didatangi dua kereta polis yang menerima aduan kejadian tembakan berkenaan.
Bagaimanapun, aktiviti penggambaran drama diteruskan semula selepas pihak polis mendengar penjelasan pengarah drama Along Kamaludin.
Katanya, perkara tersebut hanya salah faham sahaja kerana kejadian Dazrin dan Fasha ditembak seseorang dari dalam kereta sekadar babak lakonan.
“Kami buat babak itu di kawasan parkir bawah tanah sebenarnya, tapi tak sangka pula ada pengunjung restoran berhampiran terdengar dan menyangka ia kejadian jenayah sebenar.”.sumber-josrevalution.net
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com