░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

2/2/14

4 GAMBAR WANITA SARAT MENGANDUNG 9 BULAN ANGKAT BERAT UNDANG KEMARAHAN ORANG RAMAI


Bagi kebanyakan wanita, memasuki usia kehamilan bulan ke-9 ertinya harus lebih berhati-hati, duduk manis, menunggu kehadiran si buah hati. 

Lain halnya dengan Lea-Anne Ellison (35) bina badan Dari Los Angeles yang telah mencetuskan banyak reaksi setelah memuat naik gambar dirinya Mengangkat beban berat di Facebook dua minggu sebelum kelahiran.


Aksi Lea-Ann Ellison, telah menyebabkan kemarahan beberapa pengguna Facebook beberapa komen menyatakan bahawa apa yang telah dilakukan fanatik kecergasan itu merupakan tindakan 'egois'.

Foto Elllison ini telah mempunyai lebih daripada 16,000 komen sejak kali pertama muncul pada tarikh 15 September denagn tanggapan yang sangat pelbagai. 

Beberapa orang tampak menyokong keputusannya, sementara lain-lain, beberapa diantaranya mengaku sebagai doktor, sangat ngeri melihatnya. 

Apa tanggapan anda mengenai tindakan ibu hamil ini? - Daily Mail



______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com