░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/10/14

Wan Hanafi Su Restu Perhubungan Anaknya, Budi Citawan Dengan Remy Ishak

Kalau Abang Nara ialah Remy Ishak, pasti sedang melompat kegirangan sekarang ini. Mana tidaknya, si ayah sudah memberi “lampu hijau” untuk meneruskan perhubungan dengan anak perempuannya. Kalau anda tidak tahu, desas-desus sedang bertiup kencang yang Remy Ishak dikatakan bercinta dengan Budi Citawan, anak kepada Wan Hanafi Su.
remy ishak dan budi citawanKeintiman Remy Ishak dan Budi Citawan menimbulkan spekulasi percintaan apabila mereka berdua sering dilihat hadir bersama ke beberapa majlis. Seperti biasa tiada komen daripada Remy Ishak atau Budi Citawan sendiri mengenai status perhubungan mereka. Kata Wan Hanafi Su kepada Harian Metro:-
Saya tak ada masalah jika mereka berkawan. Apa salahnya sebab saya pun pernah muda dan lalui macam mereka. Kalau mereka berkawan begitu, saya tak ada halangan. Kebetulan saya memang kenal Remy dan menyenangi sikapnya. Jadi apa salahnya kalau mereka memang berkawan, saya restui saja.
remy ishak dan budi citawan
Alhamdulillah. Awal-awal lagi dah dapat restu, makin senanglah kalau betul-betul bercinta dan nak masuk meminang nanti. Abang Nara tengok Remy dan Budi Citawan pun memang sama cantik sama padan. Peminat pun pasti dah tak sabar nak tengok Remy naik pelamin. Kalau ada jodoh, segerakanlah.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com