░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/6/14

Video Luna Maya Beraksi Dengan Teman Lelaki Dalam Pesawat Tersebar !


Benarkah dakwaan kononnya Luna Maya kantoi beraksi panas dengan teman lelaki di dalam sebuah pesawat ketika sedang dalam perjalanan pulang ke Indonesia? 

Tiada siapa yang pasti sebenarnya namun menurut penulis Harian Metro hari ini, beliau mendakwa rakannya berada di dalam pesawat tersebut dan melihat secara jelas aksi tidak senonoh artis jelita berkenaan.
 

Apa yang lebih menguatkan dakwaan itu memang ditujukan kepada Luna Maya ialah si penulis Harian Metro secara terbuka menulis artis berkenaan sering datang ke Malaysia atas undangan menjadi juri satu program. 


Katanya lagi, kesilapan masa silam termasuk malu akibat tersebarnya rakaman video seks dan gambar-gambar lucah dikatakan langsung tidak menginsafkan artis jelita itu malah membuatnya lebih mengganas.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com