░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/16/14

Video Lelaki Mengaku Dirinya Penjelmaan Nabi Isa

Seorang lelaki Brazil berusia 66 tahun mengakui bahawa ia adalah penjelmaan dari Isa. Born Alvaro Theiss, merupakan tokoh agama yang kini mempunyai nama sebagai INRI Cristo.

Inri sendiri berasal bahasa latin yang mempunyai erti penyaliban Isa. Lelaki ini mengatakan mendapat wahyu pertama saat mendengar suara bisikan kuat di tahun 1979. Dan sejak itulah ia mulai melakukan banyak ritual seperti puasa dan banyak hal lain agar dapat menjalankan 'amanah' yang diberikan padanya.

Dan yang lebih mengejutkan, Cristo dikhabarkan sudah mempunyai pengikut yang sebahagian besar merupakan wanita. Di sebuah gereja, Cristo dan pengikutnya hanya bertahan hidup dengan buah-buahan dan sayur-sayuran yang mereka tanam sendiri.

Yang menjadi kontroversi adalah, Cristo yang mengeklaim dirinya sebagai Isa justru mempunyai pandangan terhadap pengguguran dan juga kapitalisme. Cristo pernah ditangkap oleh pihak polis sebanyak 40 kali.



           
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com