░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/29/14

PANAS! VIDEO LUCAH PENGETUA WANITA TERSEBAR

Salah seorang individu wanita dalam video porno tersebut didakwa mirip wajah Pengetua Sekolah SMK Negeri Klaten.
PANAS! VIDEO LUCAH PENGETUA WANITA TERSEBAR
Video lucah berdurasi 1 minit 3 saat yang menampilkan adegan intim ini beredar melalui telefon bimbit.
Dalam video tersebut, wanita itu dilihat keluar dari kamar mandi di sebuah hotel dengan hanya mengenakan pakaian dalam. Tak lama kemudian, SS mendatangi pasangan prianya yang sudah menunggu di atas ranjang. Kemudian, keduanya melakukan hubungan seks.
Wajah lelaki tidak pula terlihat dalam video tersebut dan rakaman tersebut sengaja diambil untuk mengabadikan saat tersebut melalui telefon.
Ketika ini video tersebut sedang disiasat Badan Kepegawaian Daerah (BKD) Kabupaten Klaten dan saksi akan dipanggil untuk beri keterangan.
“Kami akan memanggil sesiapa sahaja yang bersangkutan dengan video ini esok,” ujarnya Kabid Umum BKD, Joko Purwanto, seperti yang dikutip dari Merdeka.
Sebelum ini, wanita berkenaan sudah pernah dipanggil namun dengan bukti berupa foto, namun ketika itu tidak ada bukti dan saksi kukuh. Jika kali ini terbukti benar, maka mereka akan mendapatkan hukuman yang berat.sumber-infospesial.net
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com