░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/14/14

Kokurikulum Sekolah Memaksa Murid Mencukur Bulu Kemaluan

Kokurikulum Sekolah Memaksa Murid Mencukur Bulu Kemaluan


Kokurikulum sebuah sekolah kecantikan memaksa pelajarnya mencukur bulu kemaluan serta memeriksa tubuh oleh guru mereka. Bahkan, jika dianggap melakukan kesalahan, pelajar boleh dibuang dan kehilangan wang yuran pendaftaran sebanyak US$10,000.

Diperik dari NY Daily News, kokurikulum 'pelik' dari sekolah kecantikan ini telah diceritakan oleh bekas pelajar dan juga staf di Dahl’s College of Beauty yang terletak di Great Falls, Montana, Amerika Syarikat (AS).

Seorang guru perempuan telah memaksa pelajar mencukur bulu kemaluan dengan memperlihatkan punggungnya dan meminta mereka membuat penilaian.

Jika tidak mematuhi arahan, maka wang bayaran pelajar sebanyak US$9,500 akan diambil dan membuang pelajarnya tanpa memulangkan semula wang tersebut.

Seramai 17 pelajar perempuan yang menuntut di sekolah berkenaan termasuk Douglas and Barbara Daughenbaugh itu telah membuat laporan kepada pihak berkuasa. Mereka menuduh sekolah itu tidak memberikan keterangan jelas mengenai kokurikulum sekolah dan mengambil wang mereka dengan cara yang salah.

“Pemilik telah menggunakan sekolah Dahl’s sebagai satu alasan," demikian isi laporan itu. Laporan juga dikenakan kepada guru sekolah kecantikan yang menggunakan kata-kata seksual dan kesat ke atas para pelajar. Selain laporan itu, para staf pengajar itu juga dituduh tidak menjalankan tugas dengan sempurna malah hanya tidur, bermain di internet, dan membuat hubungan intim antara satu sama lain.

Kokurikulum Sekolah Memaksa Murid Mencukur Bulu Kemaluan
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com