░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/30/14

KEBETULAN! GAMBAR INI DIKATAKAN KINI MENJADI PALING POPULAR DI DUNIA


Jangan sampai kehilangan mood ketika bercuti. Itu biasanya dilakukan oleh jurugambar yang dengan sabar menanti moment semasa membidikkan kameranya. Namun, hal berbeza dilakukan oleh seekor tupai yang kemudian menjadi terkenal, kerana dia tiba-tiba muncul di depan kamera, sebelum kamera itu secara automatik merakam gayanya.

 
Melissa Brandts dan suaminya Jackson, dari Minneapolis, Minnesota, menetapkan waktu pada kamera untuk sebuah jepretan romantis berdua dengan latar belakang tasik. Selagi menunggu saat-saat kamera secara automatik terklik mereka berdua, tiba-tiba seekor tupai nakal bergaya di depan kamera. Dan … klik! “Tupai itu bergaya dengan manisnya di depan pasangan ini.


Mrs Brandts berkata: “Kami telah menyiapkan kamera di batuan dan semasa bersedia untuk mengambil gambar, tiba-tiba ada tupai yang tertarik muncul dari dalam tanah dan semakin hairan dengan suara fokus lensa kamera yang berputar.”

Gambar diambil dengan latar belakang Tasik Minnewanka di Taman Negara Banff, Kanada. Kelihatan model yang berbulu dengan hidung hitam menonjol berdiri dan kini telah menjadi bintang antarabangsa.

Ini kerana, wajah tupai itu terpampang di laman web National Geographic dalam saluran galeri Gambar “Your Shot”. Tak lupa, ada keterangan tentang gambar tersebut. “Ini adalah moment yang hanya sekali dalam seumur hidup. Ketika itu kami pun mentertawakan, makhluk kecil itu.”
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com