░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/27/14

Gambar Guru Suruh Murid Makan Rumput Tersebar

Gambar guru yang mengenakan denda tidak masuk akal kepada anak muridnya kini telah tersebar di media sosial. 

Cikgu Bahasa Inggeris bernama Chen Yan Yan, mengaku melakukan perbuatan itu di hadapan ibu murid, Yarnis Kasuma Dewi Zainal Abidin ketika laporan polis dibuat di Balai Polis Sungkai. 

"Ketika buat laporan polis, guru bahasa Inggeris terbabit bersama guru besar turut hadir dan mereka mengaku mengenakan hukuman denda tidak masuk akal berkenaan dan kemudiannya meminta maaf. 

"Lebih memeranjatkan kami, guru sekolah juga mengaku hukuman menggantung loceng di leher sudah beberapa kali dikenakan terhadap beberapa murid sekolah berkenaan sebagai denda jika tidak membuat kerja sekolah," kata Yarnis dalam kepada sidang media. 

Dalam akhbar Harian Metro turut melaporkan anak Yarnis Kasuma kini mengalami trauma setelah diejek rakan-rakannya dengan panggilan "Lembu". 

Cuba bayangkan, jika rakyat Malaysia di Sweden pun boleh dipenjara hanya dengan kesalahan merotan tangan anak mereka, takkan di Malaysia guru ini boleh terlepas hanya dengan permohonan maaf? 
Maaf atau tidak, hukuman tegas mesti diambil oleh kementerian terhadap guru biadap ini!
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com