░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/17/14

Beliau Seorang Jutawan Tetapi Suka Hidup Seperti Pengemis

Adman sering kali tidur di mana saja dan memakan makanan dari tempat sampah, ada kenikmatan tersendiri bagi adman. Bahkan sering kali ditangkap oleh pegawai sosial tempatan. Dengan menumpang sebuah gerabak kereta api barang dari satu tempat ke tempat lain, tanpa tahu kemana tujuan kereta api tersebut. "Pertama kali saya cuba untuk melompat kereta api, saya berada di Cheyenne, Wyoming, pada tahun 1972, dan saya ditangkap kerana masuk tanpa izin," kenang Adman.

Namun siapa sangka Adman adalah seorang jutawan (Todd Waters aka Adman) dan sekaligus pemilik syarikat.Yup ... beliau mempunyai kepribadiaan berganda. Sanak keluarga tidak keberatan dengan apa yang beliau lakonkan sejak sekian lama. Hingga suatu masa beliau keluar rumah tanpa membawa makanan, handphone, wang, kad kredit, dan hanya membawa sebotol air minum untuk perjalanan.


______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com