░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/15/14

5 Wanita Dengan Gejala Orgasm Unik


Orgasm merupakan satu bentuk puncak kenikmatan seksual yang hanya berlaku menerusi hubungan seksual atau onani. Semamangnya mencapai orgasm semamangnya perkara yang amat mendatangkan kenikmatan. Namun kali ini, kami ingin tampilkan beberapa wanita yang mempunyai gejala orgasm yang pelik. 

1. Liz-orgasm selama 3 jam tanpa henti.


Insiden ini terjadi baru-baru ini apabila Liz melakukan hubungan intim dengan suaminya namun apa yang terjadi dia telah orgasm selama 3 jam tanpa henti.
Ekoran panik dengan kejadian, suaminya membawanya ke untik kecemasan hospital.

Baca selanjutnya dengan Video di sini: Perempuan Orgasm Selama 3 Jam Dikejarkan ke Hospital

2.Kim Ramsey-100 kali orgasm sehari.


Kim Ramsey,45 merupakan salah seorang wanita yang mempunyai masalah penyakit pada alat sulit(PGAD). Penyakit inilah menyebabkan dia yang berasal dari New Jersey, Amerika Syarikat  itu mampu orgasm beratus kali sehari.  

"Ketika wanita lain berusaha keras untuk oragsm, saya berusaha keras untuk tidak orgasm." kata Kim Ramsey dalam satu rancangan temu bual. Dia mula mengidap penyakit ini selepas jatuh tangga pada usia 11 tahun.


3. Rachel-oragsm 100 kali sehari.


Sejak melahirkan anak yang pertama, Rachel yang berasal daripada Georgia, Amerika Syarikat itu mula mengalami gejala orgasm yang pelik sehinggakan hanya getaran daripada mesin basuh mampu membuatnya orgasm. 

Suaminya, John menyatakan bahawa Rachel oragasm 100 kali sehari di laman YouTube.




4.Zara Richardson-Orgasm 500 kali orgasm sehari. 



Wanita ini amat luar biasa gejala orgasmnya. Terlalu banyak perkara yang mampu membuatnya orgasm termasuklah dengan hanya menaiki kerata dan berbual di telefon. Kehidupannya terganggu akibat perkara ini. Zara Richardson, 30, yang berasal daripada Britian ini mengaku mampu orgasm 500 kali sehari. Perkara ini sebenarnya berpunca daripada penyakit genital. 





5. Gabi Jones-Orgasm 300 kali sehari


Wanita tidak kurang luar biasanya, hanya dengan memakan makanan segera seperti aiskrim dan pizza, dia mampu mencapai orgasm. Gabi Jones yang bersal daripada Dolorado, Amerika Syarikat ini mengaku mampu orgasm 300 kali sehari.

Perkara ini amat mempengaruhi berat badannya yang kini telah mencecah 223 kilogram. 
      ----> Lihat Videonya Di Sini<--______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com