░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

1/15/14

10 GAMBAR PENGGUNA KERETA API SAHUT CABARAN KELUAR TANPA SELUAR

Penumpang selamba separuh telanjang

LONDON - Tidak pakai seluar panjang atau pendek di rumah saja boleh malu , apalagi di hadapan orang ramai . Itu yang terjadi ketika ada agenda ' No Pants Subway Ride ' . Penumpang subway atau kereta bawah tanah di seluruh dunia yang terlibat event ini tidak memakai seluar mereka .

Memetik Metro , Isnin ( 13/1/2014 ) , dalam beberapa gambar , reaksi ini mendapat respons yang baik daripada beberapa orang di seluruh dunia . Mereka yang berasal dari London , Berlin , Brussels , Hong Kong , dan Sydney turut mengambil bahagian dan tak malu - malu tidak mengenakan seluar panjang .

Acara yang dimulakan oleh London Rammi glomp ini awalnya hanya sebuah gurauan dan cabaran belaka yang dilontarkan dalam laman jejaring sosial , Facebook .

" Aku mungkin akan memegang sepasang seluar merah gemerlapan dan sebagai tanda jadi , ini tidak boleh dilewatkan , " tutur salah satu peserta yang ikut dalam event ini .

Acara yang dianggap jenaka ini telah bermula pada 2002 apabila sekumpulan kumpulan lakonan Improv Everywhere asal New York memutuskan untuk mengejutkan anggota masyarakat dengan melepas seluar mereka .

Sebuah kenyataan dalam laman web mereka berkata , "misi ini bermula sebagai sebuah lelucon kecil , kami bermula dari tujuh orang dan telah berkembang menjadi sebuah perayaan kebodohan antarabangsa , di mana puluhan bandar di seluruh dunia turut mengambil bahagian setiap tahun ."









______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com