░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

11/2/13

video dan (Gambar) Dapat hisap payudara model lepas bayar RM52,000

Seorang ahli perniagaan menawarkan 100,000 yuan (RM52,000) kepada seorang wanita untuk 'menyusu'nya di sebuah majlis makan malam di JiuJiang, daerah Jiangxi dan mengejutkan, tawaran tersebut diterima!

Mo Lulu, seorang penyanyi dan juga model menjadi popular apabila aksi 'body mooncake'nya tersebar September yang lalu yang menyaksikan beberapa lelaki sedang makan kuih bulan di atas tubuh bogelnya.
Beliau kemudiannya mencipta nama lagi di pameran auto Jiujiang pada Jumaat lepas apabila beraksi seksi dengan seluar dalam pada sebuah kereta mewah.

Kali ini, beliau melangkah selangkah lagi ke hadapan. China National Radio melalui laman webnya melaporkan, pada satu majlis makan malam tertutup selepas selesai satu pameran auto, Mo telah 'menyusu' seorang lelaki yang membayarnya 100,000 yuan (RM52,000).

Menurut laporan itu lagi, lelaki tersebut berulang kali menyebut 'mak' ketika menghisap payudara Mo. Beberapa tetamu lain telah mengambil gambar mereka dan memuat naiknya ke internet.

Dan bermulalah kecaman terhadap Mo atas tindakannya itu.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com