░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

11/4/13

Hilang telefon bimbit, video seks staf wanita tersebar


Seorang staf wanita bank ICBC cawangan Chengdu telah mencipta sejarah hitam dalam hidupnya apabila video seksnya dengan seorang lelaki tersebar meluas di internet.

Zheng Xuan dikatakan bekerja di ICBC kerana mengenakan uniform bank tersebut ketika melakukan hubungan seks dengan lelaki berkenaan.

Kes ini bukanlah satu perbuatan khianat oleh teman lelakinya tetapi menurut laporan akhbar harian di sana, teman lelakinya telah kehilangan telefon bimbit dan segala perlakuan mereka dirakamkan melaluinya.

Akibat dari kejadian tersebut, video perlakuan seks mereka serta beberapa keping gambar bogel staf wanita itu telah disebarkan oleh pihak tidak bertanggungjawab. 

Entahlah, sejauh mana kebenaran 'kehilangan' telefon itu tidak dapat dipastikan. Sejarah hitam pastinya tercipta, moralnya, jangan rakam aksi tak senonoh anda melalui telefon!
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com