░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

11/1/13

DAH POTONG 'ANU', TERTINGGAL DI RUMAH (AMARAN - GAMBAR SEBENAR)

Kerana kurangnya kasih sayang dan cinta, seorang lelaki di China telah memotong 'anu' sendiri. Mungkin sebab kerana terlalu terdesak, tanpa berfikir panjang beliau terus 'mengerat' anu beliau.


Lelaki berusia 26 tahun bernama Yang Hu itu kemudian menyesal atas kebodohan dan terus bergegas ke hospital dengan berbasikal. Namun Yang Hu tertinggal 'anu' beliau dirumah setelah sampai di hospital. Beliau kemudian pulang ke rumah semula dengan berbasikal untuk mengambil 'anu'nya semula. 

Sekembalinya ke hospital, doktor mengesahkan 'anu' beliau tidak lagi dapat di sambung kerana telah terlalu lama tidak mendapat bekalan darah. Sekarang beliau telah bertukar jantina dan merancang untuk membuat filem terbaru dengan Dr Rozmoy bertajuk Tanpa Anu Berbasikal.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com