░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/30/13

Lady Gaga berbogel atas pentas

Daily Mail

 London : Lady Gaga tak pernah gagal membuat penonton syok dengan penampilannya. Menjelang Halloween , Lady Gaga memberikan penampilan tak dapat dilupakan di depan para penggemarnya saat mengisi acara G-A-Y di London pada jumaat (25-10-13). Bagaimana mereka boleh lupa Gaga melucutkan bajunya sendiri di atas pentas.


Pelantun Do What You Want tersebut memakai petticoat - skirt yang dipakai untuk merangkap gaun- gaun pesta berwarna putih - . Rambutnya berwana putih dan panjang mengurai sampai menutupi punggungnya . Kali ini, Gaga mengambil tema hantu dengan make -up wajah pucat , mirip orang kerasukan.


Masih seperti beberapa waktu lalu, Gaga dengan gaya menengadahkan tangannya ke atas sambil menyapa Little Monsters - sebutan peminat Lady Gaga - . Namun kali ini, dia membuat sedikit aksi panggung yang tidak biasa. Ketika menadah tangannya ke atas, dia sekaligus melucutkan bajunya. Tentu saja , tubuhnya terdedah lantaran Gaga tak mengenakan pakaian dalam apapun.

Setelah melepas pakaiannya itu , Gaga juga sempat turun dari pentas sambil terus menadahkan tangannya ke atas. Ketika dia berjalan melewati dua orang lelaki yang menjaga sound system meraka mengeleng -gelengkan kepala melihat artis kontroversi ini .
liputan6
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com