░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/31/13

Gambar Pemuda Iran Di Gantung Sampai Mati Kerana Merompak



Alireza Mafiha dan Mohammad Ali Sarvari,mereka berdua di jatuhi hukuman gantung , atas kesalahan rompakan, mereka  diarak di hadapan orang ramai di sebuah taman awam di tengah-tengah ibu negara Iran , Tehran .

Di tengah-tengah jeritan kesedihan dan kemarahan , seorang hakim menceritakan jenayah mereka dan menyampaikan keputusan itu, bahawa mereka akan digantung.

Sarvari kelihatan sangat tabah, manakala Mafiha tidak dapat menahan sebak meletakkan kepalanya di bahu seorang pegawai polis Iran -berpakaian yang meletakkan lengan di belakangnya.

Pada pagi hari Ahad, sitetapkan untuk kematian mereka.Mafiha , berumur 23, dan Sarvari , 20, telah diangkat oleh dua kren sehingga ke ketinggian kira-kira 15 kaki. Mereka mati hanya dalam masa beberapa saat .

Pasangan itu telah ditangkap selepas sebuah video pada bulan Disember yang menunjukkan mereka menyerang seorang lelaki dengan parang di jalan Tehran.

Ia menunjukkan empat lelaki bertopeng bermotosikal menghampiri mangsa sebelum menyerang dengan parang dan mengambil beg dan jaket beliau.

Kedua mereka kemudiannya ditayangkan di televisyen Iran dan menyebabkan kemarahan penduduk bandar yang takut dengan tahap jenayah yang semakin meningkat,

Mafiha dan Sarvari , yang kedua-duanya menganggur, telah ditahan bersama-sama dengan dua orang lelaki yang lain.Manakala dua rakan subahat lagi ' telah dijatuhkan hukuman sepuluh tahun penjara dan 74 sebatan. Mereka kemudian akan dibuang daerah bandar yang lebih kecil selama lima tahun.
video rompakan yang di lakukan mereka

           

sumber
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com