░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/31/13

[BERITA] Video Lori Laju Terbalik Di SKVE | Kemalangan Berhampiran Hospital Serdang

[BERITA] Video Lori Laju Terbalik Di SKVE | Kemalangan Berhampiran Hospital Serdang | Hmm. tengoklah, lori sebesar ni pun berani nak mencilok-cilok bawak laju kat jalan raya. Nasib baik terbabas ke tepi, kalau ke tengah jalan habis naya org lain. Tapi dengar cerita ada jugak kete yang kena. Hmmm apa lah nasib kan


"Kejadian berlaku petang tadi[30/10/13] di SKVE menghala ke Hospital serdang.. sedang sahabat ini buat rakaman utk nak laporkan kepada SPAD.. Tentang pemandu lori ini yg memandu laju...sekali terbabas keseberang Jalan bertentangan "_ Sumber: Saksi Kejadian

Maknanya kejadian ni berlaku dekat sangat dah dengan UPM Serdang, sebab lokasi kemalangan ni berhampiran dengan Hospital Serdang. Huh tu memang laluan aku kalau ke Putrajaya tiap-tiap minggu.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com