[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

[BERITA] Video Lori Laju Terbalik Di SKVE | Kemalangan Berhampiran Hospital Serdang

[BERITA] Video Lori Laju Terbalik Di SKVE | Kemalangan Berhampiran Hospital Serdang | Hmm. tengoklah, lori sebesar ni pun berani nak mencilok-cilok bawak laju kat jalan raya. Nasib baik terbabas ke tepi, kalau ke tengah jalan habis naya org lain. Tapi dengar cerita ada jugak kete yang kena. Hmmm apa lah nasib kan


"Kejadian berlaku petang tadi[30/10/13] di SKVE menghala ke Hospital serdang.. sedang sahabat ini buat rakaman utk nak laporkan kepada SPAD.. Tentang pemandu lori ini yg memandu laju...sekali terbabas keseberang Jalan bertentangan "_ Sumber: Saksi Kejadian

Maknanya kejadian ni berlaku dekat sangat dah dengan UPM Serdang, sebab lokasi kemalangan ni berhampiran dengan Hospital Serdang. Huh tu memang laluan aku kalau ke Putrajaya tiap-tiap minggu.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search