░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/21/13

Bar Di Jepun Mempamerkan Penguin Sambil Penggunjung Berhibur



Penguin adalah makhluk yang sangat disukai, terutama oleh orang-orang Jepun. Baru-baru ini, obses mereka terhadap penguin, nampak dalam sebuah bar unik yang dilengkapi dengan penguin hidup. 


'Penguin no Iru Bar' ( 'Bar Dimana Ada Penguin') dihiasi dengan perhiasan penguin, tapi daya tarikan utama adalah terdapat empat ekor penguin comel yang hidup dalam aquarium kaca di belakang bar. 

'Penguin no Iru Bar' ditujukan sebagai tempat bersantai di mana orang boleh terhibur dengan menonton penguin. Pasangan digalakkan untuk mengadakan tempat berlansungnya perkahwinan mereka atau makan malam ulang tahun di sana untuk mendapat sedikit 'nasib' penguin, dimana pasangan penguin dikenal sangat romantik.

 jom saksikan video menarik ini : 

     















______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com