░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/29/13

Anzalna Nasir Dedah Bukti Kakak Tidak Syok Sendiri

Sebelum ini Diana Nasir, kakak kepada pelakon Anzalna Nasir telah memuat naik status berunsur cinta di Facebooknya kepada pelakon Shah Iskandar yang menimbulkan spekulasi mereka sedang bercinta.

Bagaimanapun Shah Iskandar telah memberitahu Media Hiburan yang dirinya hanya menganggap Diana sebagai kawan biasa, sekaligus menampakkan wanita itu seolah-olah bertepuk sebelah tangan atau ‘syok sendiri’. Melalui Melodi TV3 Ahad lepas, Anzalna telah tampil memberikan penjelasan beserta bukti untuk menafikan kakaknya hanya syok sendiri terhadap Shah Iskandar.
Sebenarnya Anzalna pun tak mahu masuk campur dalam kes orang lain, tetapi nak tak nak dia kakak Anzalna dan Anzalna terpaksa masuk campur.
Jujurnya, Anzalna tidak tahu tentang hubungan mereka. Anzalna tak pernah dengar kakak Anzalna bercerita tentang Shah Iskandar.
Itu yang Anzalna agak terkejut. Tak sangka tiba-tiba keluar gosip yang menjatuhkan kakak Anzalna, nampak macam kakak Anzalna yang syok sendiri. Selepas itu Shah Iskandar mengakui yang kakak Anzalna hanyalah kawan biasa.
Anzalna minta kakak Anzalna beritahu perkara sebenar. Bila ditunjukkan mesej-mesej, benda tidak akan terjadi sekiranya bertepuk sebelah tangan. Mesti orang akan marah kakak Anzalna kerana syok sendiri terutamanya peminat Shah Iskandar. Macam dia seolah-olah ‘berada dalam dunianya sendiri’.
Anzalna dah dapat bukti mesej-mesej Shah Iskandar sendiri dan Anzalna boleh tunjuk.
Untuk makluman anda, mesej yang berlatar hijau adalah dari Diana Nasir manakala yang berwarna putih ialah dari Shah Iskandar.

 photo 2.jpg
 photo 6.jpg
 photo 5.jpg
 photo 3.jpg
 photo 4.jpg
 photo 1.jpg
Rasanya agak jelas juga mesej-mesej dari Shah Iskandar sememangnya bertujuan untuk memikat Diana. Boleh dikatakan kebanyakan perempuan akan ‘cair’ dengan mesej seperti ini, yang mungkin telah membuatkan Diana tanpa segan silu menulis status berunsur romantik di Facebooknya kepada Shah Iskandar.

Malangnya Shah Iskandar hanya mengatakan Diana sekadar kawan biasa. Apakah penjelasan Shah Iskandar berhubung perkara ini? Looks like me, sounds like me, but it’s not me? Atau “telefon saya digodam.” ?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com