░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/31/13

Wanita Cuba Membunuh Teman Lelaki Dengan Menggunakan Payu Daranya Bersaiz 38DD~!!

Jerman – Seorang wanita dihadapkan ke mahkamah selepas dia didakwa cuba membunuh teman lelakinya dengan menggunakan payu daranya bersaiz 38DD sebagai senjata dan berpura-pura ia adalah satu permainan seks.

Franziska, 33, bagaimanapun menafikan dakwaan berkenaan, malah mendakwa teman lelakinya, Tim Schmidt mengetahui mengenai permainan seks tersebut. Schmidt ketika memberikan keterangan berkata, walaupun hubungan mereka menghadapi masalah, namun mereka tidak mempunyai masalah di dalam bilik tidur.

“Kejadian itu berlaku pada bulan Mei lalu apabila dia telah menghempap payu daranya ke muka saya menyebabkan saya tidak dapat bernafas.

“Saya rasa muka saya sudah bertukar biru dan saya rasa saya akan mati,’’ katanya.

Namun dengan kudrat yang ada, Schmidt berkata, dia telah menggunakan sepenuhnya kekuatan untuk menolak wanita berkenaan, sebelum melarikan diri dalam keadaan berbogel untuk meminta bantuan.

Jelas, Schmidt mereka bertemu empat tahun lalu dan telah dibuai cinta, sebelum hubungan itu bertukar menjadi pudar selepas dia mendapat kerja sebagai peguam.

“Kami telah berpindah ke Unna. Semuanya bermula selepas saya menjadi peguam sementara dia pula berdepan dengan masalah dan asyik bertukar pekerjaan.

“Ketika karier saya berjalan lancar, kariernya pula terumbang ambing,’’ katanya.

Menurut Schmidt, wanita itu cuba membunuhnya selepas dia bercadang meninggalkannya.

“Adalah jelas dia mahu membunuh saya."

“Dia turut mengaku dalam perbualan telefon dan dia akan melakukannya dengan melemaskan saya dengan payu daranya,’’ kata lelaki itu.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com