░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/27/13

Video,Wartawan berwawancara sambil menampakan Payudara

Lori Welbourne ketika mewawancara Walter Gray. dailymail.co.uk

Penyiar radio sekaligus kolumnis sebuah akhbar di Kanada, Lori Welbourne, melepas bajunya saat menemubual Datuk Bandar Kelowna, Walter Gray, pada minggu ini. Dia terus menemubual Gray sambil bertelanjang dada.

Welbourne, yang membawakan acara radio On The Rocks dan menulis sebuah medan untuk akhbar the Province, sedang bertanya kepada Gray tentang apakah legal bagi seorang wanita bertelanjang dada di depan umum, seperti dilansir surat kabar the Daily Mail, Senin (26/8).

"Bagaimana jika saya pergi menyusuri jalan-jalan dengan keadaan telanjang dada?" tanya Welbourne.

Namun, sebelum Gray menjawab pertanyaannya, Welbourne menyerahkan mikrofonnya kepada Gray dan langsung membuka tali bajunya, serta memperlihatkan payudaranya tanpa sehelai benang.

"Apa yang kamu lakukan," ucap Gray, yang langsung dijawab Welbourne, 'Di sini udaranya benar-benar panas'.

Setelah merasa tenang usai melihat aksi Welbourne itu, Gray kemudian menjelaskan bahawa seseorang mungkin boleh saja memanggil polis tapi hanya sedikit perkara boleh dilakukan pihak berkuasa kerana pada kenyataannya memang legal bagi seorang wanita untuk bertelanjang dada di tempat di mana kaum lelaki juga boleh melakukannnya.

Aksi Welbourne itu ditunjukkan untuk memperingati Hari Telanjang Dada yang biasanya dilakukan pada hari Minggu di tarikh yang berhampiran dengan 26 Ogos.

Bertelanjang dada di depan umum bukanlah sesuatau hal yang melanggar undang-undang di Kanada kecuali hal itu dianggap tidak senonoh. Ini juga legal bagi perempuan di sejumlah negara bahagian Amerika Syarikat walaupun masih banyak yang menyatakan tidak sah.

"Jadi saya boleh pergi bertelanjang dada di sini, di Kelown?" tanya Welbourne.

"Sejujurnya, saya tidak menyarankan anda melakukan hal itu, tetapi saya fikir anda tidak melakukan kejahatan apa pun atau melanggar peraturan," jawab Gray.

Sekumpulan perempuan melakukan aksi telanjang dada di berbagai kota, termasuk di New York pada 25 Ogos semalam untuk memperingati hak perempuan dalam bertelanjang dada di depan umum. Acara tahunan ini bermula pada 2007 lalu.

Mau lihat aksi Welbourne bertelanjang dada saat wawancara. Saksikan videonya di bawah ini.. ( Sumber merdeka.com )


 ______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com