░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/29/13

Video Seks Melia Aimellia Tersebar?


Industri hiburan digemparkan dengan gosip panas yang mengaitkan pelakon baru, Melia Aimiellia yang merupakan pelakon filem "Karipap-karipap Cinta" dimana tersebarnya gambar dan video lucah yang dikatakan milik Melia di sebuah blog hiburan popular Rotikaya.com.

Selepas isu tersebut berlanjutan, biro seniman muda, Persatuan Seniman Malaysia melalui Timbalan Presiden Seniman Malaysia, Zed Zaidi telah memanggil Melia dan blog hiburan tersebut untuk membincangkan hal berkaitan isu video lucah tersebut.

Satu sidang media telah dijalankan untuk membincangkan hal tersebut sekaligus bertujuan membersihkan nama Melia yang terpalit akibat dari berita palsu yang disebarkan.

Permohonan maaf secara terbuka telah dilakukan oleh pemilik blog tersebut terhadap kenyataan yang dilemparkan kepada Melia.

Melia yang ditemui ketika sidang media itu telah memberitahu bahawa dia berasa lega apabila isu yang dikaitkan dengannya sudah selesai dan telah menarik kembali laporan polis yang dibuat terhadap blog hiburan tersebut.

"Melia memaafkan mereka. Apa yang Melia minta ialah tampil secara terbuka dan bersihkan nama saya sekeluarga dari negatif ke positif. Selain daripada itu juga, saya mahu supaya pihak diluar sana tahu bahawa wanita dalam video tersebut bukan saya,"katanya ketika ditemui di Saloma Bistro, Jumaat lepas.

Sehari sebelum sidang media berlangsung, blog hiburan Rotikaya.com melalui blognya telah mengeluarkan kenyataan maaf secara terbuka kepada Melia.

"Kami warga kerja dan pegurusan Rotikaya Entertainment dengan ini memohon maaf kepada empunya diri, Melia Aimiellia, ibu bapa dan adik beradik beliau juga saudara mara yang terpalit kesan negatif perbuatan kami menulis satu artikel berbunyi Gambar: Melia Aimelia Pelakon Video Lucah Ini Atau Pelanduk Dua Serupa?

Kami berbesar hati dan berharap pihak Melia Aimiellia akan memaafkan diatas apa yang terjadi, semoga kita boleh bekerjasama di masa hadapan untuk memeriahkan dan meningkatkan industri hiburan Malaysia, Terima kasih."
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com