░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/29/13

'Saya Terpegang Sesuatu Yang Keras Pada Kemaluannya'

kes jenayah, berita, polis, kuala lumpur,
Mohamad Fadzlie (kanan) dan Mphd. Khairiell Idzham berjalan kelaur dari Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur.
Kuala Lumpur - Keterengan seorang wanita Vietnam mengatakan dia terpegang satu objek keras pada kemaluan lelaki yang merogolnya ketika sesi kawad cam dapat mengheret pemuda itu ke muka pengadilan sekali gus membuatkan tertuduh mengaku bersalah atas tuduhan tersebut.


Mohamad Fadzlie M. Rosdi, 20, mengaku yang ida ada pasang bebola besi atau 'tayam' pada kemaluannya ketika merogol mangsa di sebuah rumah urut di Setapak di sini pada pukul 1 pagi 25 November lalu.


Pengakuan itu dibuat di hadapan Hakim Emelia Mohamad Khalid di Mahkamah Sesyen di sini semalam.


Difahamkan, kawad cam itu dilakukan sebaik polis menahan Mohamad Fadzlie yang datang ke balai polis. Dia diserahkan oleh bapanya selepas gambar tertuduh yang dirakam kamera televisyen litar tertutup premis itu disiarkan akhbar.


Selain merogol, penganggur itu turut merompak premis tersebut bersama buruh kontrak, Mohd. Khairiell Hashim, 21, dan dua lagi yang masih bebas menggunakan parang di tempat dan waktu yang sama.

Sumber : Kosmo
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com