░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/31/13

Proses Mengeluarkan Dadah Dalam Perut Mayat

Seorang lelaki kulit hitam berusaha menyembunyikan kokain untuk mengaburi petugas dengan cara menelannya. Kokain di bungkus dengan pembungkus khas menyerupai kapsul agar mudah di telan, lelaki ini menelan lebih dari 1 kg dadah kedalam perutnya. Namun perbuatannya tidak berhasil dan menyebabkan nyawanya melayang kerana salah satu bahan yang mengandungi dadah tersebut pecah di dalam perut hingga menyebabkannya over dos yang menyebabkan dia maut.

Peristiwa tragis tersebut terjadi ketika dia membawa bahan terlarang ini ke suatu tempat dengan menaiki sebuah pesawat komersial. Para anakk kapal dan penumpangpun dikatakan terkejut atas kejadian yang menimpanya.

Setibanya di destinasi lapangan terbang ,mangsa dikejarkan ke hospital. Hasilnya cukup mengejutkan ternyata di dalam perutnya tersimpan kokain dalam jumlah banyak. Pasukan doktor pun melakukan pembedahan untuk mengeluarkan benda haram tersebut. Hasilnya cukup mengejutkan, di dalam perutnya di temukan lebih dari 1kg kokain.

Berikut ini gambar proses pengeluaran kokain dari perut mangsa. 










______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com