[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

Dah Dirogol Pun Masi Tak Serik lagi

berita, rogol, kes jenayah,

Apa la malang sungguh nasib dia ni ye. Dah kena macam tu pun dia masih jugak nak menaruh harapan lagi ke? Apa yang dia tunggu sebenarnya?

Dia nak tunggu bulan jatuh ke riba? Jangan harap la!!! Ini bukan masanya dia nak impikan bulan dan bintang. Ini dunia realiti. Dunia hakikat yang perlu dia terima.

Tapi, apakan daya. Mungkin bagi bekas ADUN DAP ni, dia terlalu mempercayai. Tu sebab la dia masih lagi bergantung harap pada parti Ultra Chauvinist tu.

Mungkin sebab itu jugak la dia masih tak dapat sedar dari diulit mimpi indah sewaktu dia didalam parti tu sebelum ini. Jadi, tak heran la kalau dia masih tak serik - serik.

Bagi kita rakyat Malaysia, semua dah sedar bahawa DAPigs ni penuh sarat dengan dasar perjuangan yang Retorik. Apa yang diorang buat semuanya Wayang belaka.

Realitinya tidak la seperti mana yang diperkatakan. Mungkin didepan diorang kata diorang Telus dan Ikhlas. Tapi dibelakang siapa yang tau?

Dan rasanya rakyat Malaysia sendiri sedar bahawa DAPigs ni jugak merupakan sebuah parti yang penuh dengan agenda sulit yang tidak dijelaskan kepada rakyat.

Jadi, tak payah la Bekas ADUN DAP ni nak pening kepala sangat. Terima je hakikat bahawa DAP ni bukan parti yang Telus dan Ikhlas.

Jika betul la DAP ni parti yang benar - benar telus, diorang tak perlu menunggu lama untuk buat keputusan bagi mengadakan pemilihan semula jawatankuasa CEC tu.

Sewaktu diorang kata ada berlaku 'Kesilapan Teknikal' hari tu pun diorang dah boleh buat pemilihan semula. Tapi disebabkan diorang ada agenda lain, maka diorang tangguhkannya.

Kesilapan yang berlaku bukan salah orang lain. Bukan orang luar yang buat sabotaj. Tapi ianya atas keGAGALan diorang sendiri. Pun diorang masih jugak nak tuduh orang lain. Kalau itu pun orang masih tak sedar, tak tau nak cakap apa la!!!

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search