░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/29/13

Anak PM New Zealand Tak Malu Tampil Telanjang


Foto Stephanie Key, Puteri PM New Zealand ketika bergambar seksi dengan makanan segera. Dailymail.co.uk

Paris - Mendapat pendidikan di sekolah seni berprestij di Paris rupanya membuat anak Perdana Menteri New Zealand, John Key, tidak teragak-agak untuk tampil penuh "seni" walau terlihat topless. Bahkan, taraf sebagai anak dari orang ternama di New Zealand sedikit pun tidak membuatnya gentar.

"Potret diri Stephanie Key dengan pelbagai pose sensual muncul sebagai gerbang promosi Paris Design Week yang diadakan bulan depan," tulis Daily Mail, Minggu, 27 Ogos 2013. Gadis berusia 20 tahun ini tampil begitu bersahaja, walau dengan pose yang terlampau sensual.

Gambar yang paling kontroversi menunjukkan Stephanie tengah berpose topless dengan buah ceri di mulutnya sambil memegang pistol di satu tangan. Ada pula pose berbaring dengan burger McDonald yang menutupi payudaranya. Selain itu, ada juga pose Stephanie yang telanjang dengan sushi di payudaranya dan sotong yang menutupi bahagian bawah tubuhnya.

Dalam satu kenyataan, seorang jurugambar fashion di New Zealand menuturkan, Stephanie mempunyai bakat dalam hal ini. Namun ia mengakui, karya Stephanie kali ini sangat berani, memandangkan latar belakangnya sebagai anak sang perdana menteri.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com